Pages

Wednesday 20 July 2011

Taman Banjaran Crocker Mahua Waterfall

Taman Banjaran Crocker Mahua Waterfall...kepada siapa2 yang belum pergi tempat ni..aku cadangkan pergilah bersiar-siar di tempat ni,mmg syok abes dengan air terjun serta lanskap yang begitu menarik hati,memang sesuai untuk pergi bersama keluarga atau rakan-rakan dan yang sama waktu dengannya.Tanggal 18 Julai 2011 saya bersama dengan 4 orang pelajar saya berkesempatan pergi ke sana dalam perjalanan balik ke Kota Marudu setelah penat berkhemah di Sk Kg Keningau dalam Program Perkhemahan Kelab Rukun Negara Peringkat Negeri 2011...jalan-jalan makan angin orang bilang.Untuk pengetahuan,tempat tersebut adalah sejauh 6km dari simpang masuk jalan Tambunan dan jalan ke sana adalah baik,tidak lagi ada jalan batu-batu,semuanya sudah bertar sepenuhnya...tak ada kerisauan lagi..hehe..kat sini saya titipkan beberapa gambar yang sempat saya shot sewaktu berada di sana untuk tatapan semua..enjoy..Life Must Go On\(^_^)/
















3 comments:

  1. wah...kalau ada rezeki, pasti nak pergi tempat nih

    ReplyDelete
  2. Yu Yun : pigi saja..jgn kc lama..hehe

    ReplyDelete
  3. Btl mmg ctk la bos, foto2 ni..sya sudah pernah pegi tempat ni, tp bila kuarkan kamera ja terus hujan, kecewa btl masa tu, tp mmg ctk

    ReplyDelete