Pages

Thursday 21 April 2011

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh sahabat-sahabat ku..

As-salam..good morning..sobahul khair..hehe..salam pertemuan kepada semua penjenguk blog aku yang tak seberapa ni..terima kasih banyak-banyak ya..ni merupakan blog aku yg pertama..segala teguran,tunjuk ajar dan cadangan amat-amat di alukan.
Aku wujudkan blog ini adalah sebagai medium perkongsian hobiku untuk tatapan dan perkongsian di antara kita.Macam biasalah bila bercakap pasal hobi..hobiku adalah dalam bidang seni dan fotografi..segala yang berkaitan dengan dunia digital aku minat..
 Aku masih baru lg dalam bidang DSLR ni,masih banyak lagi yang nak di tuntut..dulu biasa pegang kamera compact ja,sekarang bru beralih kepada DSLR..bukan mengikut trend ya(peratus pengguna DSLR makin meningkat),tp aku memang minat..perjalanan masih jauh lagi..hehe..jadi,nampaknya ini dahulu sebagai kata permulaan dari aku...terima kasih sekali lagi...semoga anda semua sentiasa sihat dan gembira selalu...Life Must Go On(^_^)

2 comments:

  1. Tahniah n selamat datang ke dunia DSLR ... sama2 kita mendalami ilmu dslr ni...INGAT, ORG JEPUN BELANJA BERJUTA2 DUIT UTK MENCIPTA AUTOMATIK,JGN KITA SIA2 KAN.. TAPI JGN PULA KITA MALAS MAU BELAJAR MANUAL ... sama2 kita fikir2kan.. selamat maju jaya dlm dunia DSLR..

    ReplyDelete
  2. orait bro..thanx byk2..practice make's perfect...life must go on(^_^)

    ReplyDelete